Hayabusa Blog

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΒΡΟΧΗ

Οδηγώντας με Βροχή

ΜΕΙΩΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

ΠΟΤΕ δεν τρέχουμε σε βρεγμένο όσο στο στεγνό και Βάζουμε μια ταχύτητα κάτω (ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ) απ’οτι σε στεγνό στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το κιβώτιο γίνεται πιο σφιχτό και κόβει τη μηχανή και γίνετε πιο σταθερή στη οδήγηση.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΙΣΕΙΣ

ΔΕΝ πατάμε πάνω στις λευκές διαγραμμίσεις του δρόμου γιατί γλιστράνε!

ΕΛΕΓΞΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Τα ελαστικά με την σωστή πίεση λειτουργούν καλύτερα και διώχνουν τα νερά. Εάν θέλουμε να ζεσταθούν πιο γρήγορα και να έχουμε πιο καλή πρόσφυση αφαιρούμε 2-4 psi.Η ποσότητα αυτή δεν επηρεάζουν την αποβολή νερού.

ΑΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ!

Αν καταλάβουμε ότι μας φεύγει η μηχανή ότι γλιστράει δηλαδή στην άσφαλτο, δεν πρέπει πανικοβαλλόμαστε.

Τα πράγματα είναι Απλά ΔΕΝ θέλει ΑΠΟΤΟΜΑ και ΝΕΥΡΙΚΟ χειρισμό.

Οι κινήσεις πρέπει να είναι σταθερές και απαλές. Φρενάρουμε προοδευτικά. Πατάμε το φρένο, αλλά δεν το κολλάμε γιατί τότε είναι σίγουρο ότι θα πέσουμε. Απαλά στην αρχή και αυξάνουμε την πίεση. Δεν κρατάμε σφιχτά. Προτιμότερο να σφίγγουμε το ντεπόζιτο με τα πόδια.

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΠΟΡΕΥΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ.

Την διπλάσια ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ από το στεγνό.

ΠΟΥ ΠΑΤΑΜΕ;

Στο αριστερό ίχνος που αφήνει το προπορευμένο όχημα.

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:

α. ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΤΩ.

β. ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ Η ΜΟΤΟ ΣΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΟΡΘΙΑ ΘΕΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΛΙΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ.

γ. Η ΧΡΗΣΗ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΦΗΜΑ.

δ. ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΑΠΑΛΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΜ ΝΕΡΟΥ.