HAYABUSA FORMULA EXTREME RACER - X1

Το 1998, εναν χρόνο πριν βγει στην παραγωγή το Hayabusa, ο Fujio Yoshimura (υιός του Yoshimura ),πηρε την αποφάση να φτιάξει μια αγωνιστική έκδοση του, και να τρέξει στο ιαπωνικό πρωτάθλημα στην κατηγορία Formula Extreme...

Χρησιμοποίησε ψαλίδι από Gsxr 750 Superbike και Ohlins αναρτήσεις , κουστούμι παραγωγής Yoshimura, και 24λιτρο ντεπόζιτο , ζάντες marchesini και φρένα Ap Racing. Tο μοτέρ ήταν βελτιωμένο και έφτανε τα 225 άλογα στον τροχό με 15.5 κιλά ροπή στα 1299 εργοστασιακά κυβικά , αλλά έγινε detunned στα 208 , μιάς και διέλυε τα λάστιχα. Την διαχείριση της παραπάνω ιπποδύναμης την ανέλαβε η Motec.

Η μοτοσυκλέτα κέρδισε την κατηγορία του στο ιαπωνικό πρωτάθλημα και κέρδισε και στο 8ωρο της Σουζούκα . Μετά από αυτήν την επιτυχία ο Yoshimura αποφάσισε να παράγει και μια έκδοση δρόμου, την περίφημη X1 με 185 άλογα τροχό ,Yoshimura φαίρινγκ και 24λιτρο ντεπόζιτο. Κάθε μια Hayabusa που έβγαινε παραγωγή ,είχε στο κάτω μέρος των εμβόλων του κινητήρα, την υπογραφή του μηχανικού που την μόνταρε έτσι ώστε να ήξεραν που να αποδώσουν ευθύνες σε περίπτωση ζημιάς...
picture

picture

picture

picture