Πολλά πράγματα θέλουν ζέσταμα αλλά το καθένα με τον δικό του τρόπο π.χ το φαγητό ο αθλητής το σεξ και φυσικά η μοτοσυκλέτα μας .

Κάποιοι βάζουν μπροστά, μαρσάρουν λίγο σε ψηλές στροφές και φεύγουν..

Τα εσωτερικά κρύα μέταλλα του κινητήρα διαστέλλονται απότομα και αυτό μειώνει την αξιοπιστία του.

Άλλοι βάζουν μπροστά με θρησκευτική ευλάβεια, αφήνουν τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί και περιμένουν να έρθει στην ανώτερη θερμοκρασία λειτουργίας.

Ούτε αυτός είναι ο σωστός τρόπος για ζέσταμα.

Στο ρελαντί δεν λιπαίνονται σωστά διάφορα σημεία του κινητήρα εξαιτίας της χαμηλής πίεσης λαδιού.

Επίσης δεν ζεσταίνονται καθόλου τα υπόλοιπα κινούμενα και μη μέρη της μοτοσυκλέτας όπως τα γρανάζια στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το σωστό είναι να αναμένουμε ένα ή δύο λεπτά να σταθεροποιηθεί το ρελαντί και μετά φεύγουμε κατευθείαν χωρίς απότομα ανεβάσματα και ούτε με πολλές στροφές, μέχρι να φτάσει ο κινητήρας στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.

Οδηγούμε ομαλά στην αρχή και μετά μπορούμε να απολαύσουμε τον κινητήρα σε όλο του το εύρος .

Εάν τον προσέχεις ΔΕΝ θα σου ζητήσει τίποτε ( ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΩΝ) και θα σε υπηρετεί για πάρα πολύ καιρό…

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Πριν μιζάρετε κρατήστε πατημένο τον συμπλέκτη και πάντα σε όρθια θέση η μοτοσυκλέτα.